De zomer komt eraan en dat betekent voor velen in de bouwsector: bouwvak! Werkplekken vallen stil en medewerkers genieten van hun welverdiende rust.

Maar hoe zit het met onze online aanwezigheid tijdens deze periode? Moeten we blijven posten? Mijn antwoord is volmondig: JA! 🙌

Stel je voor: een werkvoorbereider zit ontspannen voor zijn caravan, genietend van de rust, en checkt op zijn gemak de socials. Opeens ziet hij een interessant bericht van jouw bedrijf voorbij komen.

En hij denkt aan jouw bedrijf❤️

Door content te delen die tijdloos en waardevol is, versterk je de band met elke werkvoorbereider en laat je zien wat je als werkgever belangrijk vindt.

Kies bijvoorbeeld voor evergreen HR topics die:
📆Herbruikbaar zijn
📰Niet afhankelijk zijn van de actualiteit
🤝Echt laten zien hoe jij voor je mensen zorgt en wat jij voor hen belangrijk vindt

Denk aan verhalen over hoe je omgaat met de gezondheid van je mensen, hoe je zorgt voor een positieve werksfeer en wat jullie doen aan (persoonlijke) ontwikkeling.

Deze content houdt jouw bedrijf top-of-mind, zelfs tijdens de bouwvak. 🚀