Over mij

Sinds 2017 ben ik de eigenaar van Sieva Recruitment. Nadat ik 6 jaar werkloos was, na het verlies van onze dochter in 2010, begon ik voor mezelf. Ik wilde graag parttime werken om gezin en werk te combineren. Dus creëerde ik het zelf.

Het begon met 1,5 uur voor een nannybureau in Den Haag waarvoor ik op afstand de werving van nanny’s deed. Telefonische screening, gesprekken inplannen en vacatures uitzetten op Indeed en socials. Dat heeft uiteindelijk geleid tot wat ik nu doe met mijn bedrijf; een mix van recruitment, contentcreatie en strategie. Om bedrijven en kandidaten met elkaar te verbinden.

Ik werk samen met (familie)bedrijven waarbij ik een goede klik voel. Dat zijn bedrijven die oog hebben voor de mensen, die passie hebben voor hun werk en die vertrouwen & gelijkwaardigheid voorop hebben staan.
​ 

Ik ben getrouwd met Oscar en moeder van 2 kinderen. Ik vind het belangrijk om  tijd en aandacht voor hen te hebben. Balans tussen werk en privé is voor mij belangrijk om zowel in mijn werk als privéleven succesvol te zijn.

Ik heb geen HR of communicatie diploma’s, ik geloof in talent en dat is niet altijd terug te vinden in een behaald diploma. Als kind zei ik altijd: van mijn vlotte babbel ga ik mijn werk maken. Dat doe ik sinds 2017 elke dag met heel veel plezier.

Waanzinnig trots en dankbaar op wat ik heb bereikt en nog ga bereiken!

 Sietske

Meld je hieronder aan voor de inspiratiemail van Sieva Recruitment.

En mis niks van onze LinkedIn tips, recruitment advies en employer branding.

Nieuw veld

9 + 11 =

©2024 Sieva Recruitment en Marketing. All rights reserved. Fotografie Time to shine Website realisatie JOR.nl | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden