Virtueel Assistent

Wat is een Virtueel Assistent?

Een Virtueel Assistent (VA) is iemand die op afstand met je samenwerkt aan je bedrijf. Een VA werkt vaak vanuit huis (of een andere locatie) en zorgt ervoor dat het gehele recruitmentproces en de social media goed verloopt. Van de opstart van de vacature tot aan het inplannen van het sollicitatiegesprek neemt een Virtueel Assistent uit handen. Een VA heeft dus geen vaste werkplek nodig in je bedrijf.

Je kan mij inzetten om je te ondersteunen bij de recruitment en online zichtbaarheid. Maar eigenlijk reikt mijn kennis veel verder dan dat. Ik heb al jarenlange ervaring in verschillende jobs op het gebied van recruitment en social media in verschillende sectoren. Ik kan je ook helpen op strategisch niveau en denk graag met je mee om de grote lijnen uit te zetten wat betreft je recruitment. Denk hierbij aan jouw employer branding, de candidate experience en niet te vergeten de belangrijke rol van het personeel binnen je organisatie (retentiemanagement).

Wat kun je verder van mij verwachten?

Ik ontzorg jou voor wat betreft de invulling van je vacatures en je online zichtbaarheid. Door een samenwerking met mij aan te gaan, ga je vacatures invullen, word je een zichtbare werkgever voor (latente) werkzoekende en draag ik bij aan verhoging van je omzet. Zodat je meer tijd overhoudt om verder te groeien met je bedrijf en meer tijd hebt voor de werkzaamheden die je het liefst doet.

Ik vind het belangrijk om regelmatig contact te hebben met elkaar via Skype, Zoom, mail, Whatsapp of IRL. Zo zorgen we voor een optimale samenwerking en kan ik bijdragen aan de groei van jouw bedrijf. Ik zal mijn expertise, enthousiasme en creativiteit inzetten om je verder te helpen. Ik ben iemand die denkt in mogelijkheden in plaats van beperkingen. Én bij mij geldt: afspraak = afspraak

Persoonlijk * Eerlijk * Enthousiast

Welke taken kan ik als jouw Virtueel Assistent voor je uitvoeren?

Online Recruitment

  • Online vacatures uitzetten 
  • Vacatureteksten (her)schrijven
  • Kandidaten sourcen op LinkedIn (Premium)
  • Telefonisch screenen van kandidaten
  • 1e selectie maken van de CV’s
  • Sollicitatiegesprekken inplannen
  • Uitnodigingen voor sollicitatiegesprekken versturen
  • Database met sollicitanten inrichten & bijhouden
  • Op een respectvolle manier kandidaten afwijzen
  • Referenties checken

Communicatie

  • Zeggen wat je doet, doen wat je zegt.
  • Het optimaliseren van je recruitmentproces.
  • Meedenken over je employer brand, de candidate experience of retentiemanagement.
  • Hoe zorgen we ervoor dat je een onweerstaanbare werkgever bent, waar iedereen wel zou willen werken?
  • Vacaturebeheer op je website

Social Media

  • Het plaatsen van waardevolle content en visuals op Facebook of LinkedIn om je de online zichtbaarheid van je bedrijf en vacatures te vergroten.
  • Social media plan maken
  • Adviseren op het gebied van jobsites en gesponsorde vacatures.
  • Interactie hebben met de sollicitanten via Facebook en LinkedIn.

Omdat ik het belangrijk vind dat je weet waar je aan toe bent…

Je kan mij als Virtueel Assistent inhuren op basis van vaste uren in de maand in de vorm van pakketten.

Pakket 1: 10-12 uur per maand

Pakket 2: 17-21 uur per maand

Pakket 3: 25-29 uur per maand

Pakket 4: 32-37 uur per maand

Pakket 5: 41-46 uur per maand

Pakket 6: 50-55 uur per maand

Pakket 7: 58-63 uur per maand

Wil je hier meer over weten? Neem dan vrijblijvend contact op.

©2018-2019 Sieva Opstartcoach naar (meer) klanten. All rights reserved. Fotografie The Click Company Website realisatie JOR.nl | Privacyverklaring