Employer branding
“Word een woest aantrekkelijke werkgever en vul je vacatures in”
Laat mij jou helpen dan maken we jouw bedrijf woest aantrekkelijk en vullen we de vacatures in.
Modder niet nog langer aan op halve kracht, jouw vacatures en toekomstige collega’s verdienen volledige commitment en toewijding om bij te dragen aan jouw bedrijfssucces.
Zorg dat jouw netwerk groeit, dat jouw vacatures zichtbaar worden en dat (latente) werkzoekenden jou leren kennen.
Herken je dit?
Je wil graag nieuwe mensen toevoegen aan je team, maar je weet niet hoe.
Je wil geen standaard berichten delen op LinkedIn, maar je wil de beleving, passie en liefde voor je vak overbrengen.
Je denkt dat het voldoende is om 1x per week een post te plaatsen op je Linkedin bedrijfspagina.
De HR-afdeling heeft de handen vol aan personeelszaken en hebben geen tijd om recruitment de aandacht te geven die het verdient.
Het ontbreekt aan tijd om te focussen op een goed lopend recruitmentproces. Intern & extern.
Je hebt geen marketing-afdeling die werkt aan arbeidsmarktcommunicatie.

Allemaal frustraties waar je geen last van wil hebben.
Je wil met de juiste kandidaat om tafel.
Het in eigen beheer houden, zodat je er op korte en lange termijn van kan profiteren.
Samenwerken met een specialist die weet hoe je met een helder plan een potentiële kandidaat kan binnenhalen.
Iemand die de verbinding maakt tussen recruitment en marketing.
Authentiek, met impact en toewijding.

Maar hoe pak je dat aan?
Ga met mij in gesprek, ik maak een plan kom in actie!
Zodat je er geen omkijken naar hebt.
De werkdruk verlaagt
Het ziekterverzuim daalt
Er nieuwe projecten kunnen worden aangenomen
En je tevreden klanten hebt
Waar wacht je nog op? Bel me dan zetten we de eerste stap!
Ik heb aan 1 woord genoeg
Onderscheidend zijn ten opzichte van de concurrentie.
Advies moet verbeteren in jouw recruitmentproces, arbeidsmarktcommunicatie en recruitment strategie.
Jouw coach in het sollicitatieproces.
Het online woest aantrekkelijk maken van jouw bedriijf
Is mijn manier om te zeggen hoe ik employer branding zie. Namelijk; ervoor zorgen dat jouw bedrijf zó onweerstaanbaar is, dat de juiste kandidaat het niet kan weerstaan om te solliciteren op jouw vacature.
Wanneer je op social media laat zien wie je bent, wat je leuk vind en waar je bedrijf zich mee bezighoudt zijn er mensen die dit aanspreekt. Geheel authentiek. Wat voor jou heel gewoon is, is voor een ander heel bijzonder.
Door jouw doelgroep in je netwerk te verzamelen leren ze jouw bedrijf kennen. Zo worden ze jouw ambassadeurs. En die ambassadeurs helpen jou om je vacatures in te vullen of ze komen bij je solliciteren.
- persoonlijke aanpak
- linkedin lover
- nuchtere go-getter
Jouw sparringpartner abonnement
1-op-1Laat mij jouw inspiratie zijn als het gaat om jouw recruitmentvraagstukken. Wekelijks hebben we een sessie van een uur waarin ik ‘on the spot’ met jou meedenk en met oplossingen kom.
Zoals
– Hoe creëer ik draagvlak in het bedrijf voor meer recruitmentbudget
– Hoe zorg ik ervoor dat vacaturehouders de kandidaat centraal gaan stellen
– Hoe zorg ik voor betere communicatie en verbinding intern & extern.
Speciaal voor HR & recruitment.
Via mail kan je dringende -tussendoor- vragen stellen.
* maandelijks opzegbaar
Jouw Linkedin take-over abonnement
1-op-1Met dit abonnement ontzorg ik je volledig als het gaat om Linkedin.
-Jij wordt dé influencer voor het bedrijf.
-Wekelijks hebben we een online meeting waarin ik ‘on the spot’ met jou meedenk zodat ik content voor je kan schrijven.
– Wekelijks een post geplaatst wordt.
– Vacatures geplaatst worden.
-Jouw netwerk wordt uitgebouwd met jouw doelgroep.
-Kandidaten te woord worden gestaan.
– Je levert zelf beeldmateriaal aan, logo’s e.d.
– Met als ultiem doel dat je dit zelf gaat doen of dit intern gaat organiseren met communicatie.
* na de 1e 3 maanden is dit maandelijks opzegbaar
VIP ochtend
ArbeidsmarktcommunicatieTijdens deze training gaan we aan de slag met:
– Arbeidsmarktcommunicatie
– Hoe zet ik Linkedin hierbij in?
– Business cases
– Praktische do’s en dont’s
– Volledige focus op jullie
– Van 10.00 – 13.00 uur, op locatie in Meppel, voor max 3 personen
-Inclusief lunch
Wat mijn klanten zeggen
“Sietske heeft vol enthousiasme geholpen bij het zichtbaar maken van onze social media platformen, in het bijzonder LinkedIn. Daarnaast heb ik als pas afgestudeerde veel kunnen leren van haar expertise. Ze draait de hand niet om voor een leerzame training en toont hierin veel passie voor haar vak. Een echte aanpakker! Ik kijk heel positief terug op onze samenwerking en ga hier nog jarenlang profijt van hebben.”
“Sietske ging vol enthousiasme van start en heeft ons bedrijf en de vacature goed in de kijker gezet. Sietske heeft een aantal super posts voor ons geschreven met uitschieters van bijna 19000 views! Toen ik dat zag was ik erg onder de indruk en heb ik Sietske ook direct geappt. Daarnaast heeft ze mijn netwerk flink uitgebreid met collega’s uit de branche waardoor ik meer interactie heb.
We zijn enorm gegroeid op LinkedIn en veel meer zichtbaar dankzij Sietske. Sietske komt haar afspraken goed na, is zeer gedreven en praat en overlegt makkelijk.”
Dit maakt mijn werkwijze zo succesvol
Mijn succes zit ‘m in de échte verbinding maken, in jouw eigen netwerk en in ambassadeurs. Marketing, social media en communicatie zijn de belangrijkste onderdelen. En niet te vergeten mijn enthousiasme, pro-actieve instelling en drive om alles tot een succes te brengen.
Interesse? Bel me dan, waarna ik bij je langskom. Want er moet een goede klik zijn om een succesvolle samenwerking te hebben. Jouw succes is mijn succes. Wanneer beginnen we?

Veelgestelde vragen
Werk je altijd vanuit huis?
Ik werk ongeveer 80%-90% vanuit huis. Voor de eerste kennismaking kom ik altijd langs en als het nodig is. Ik vind het belangrijk om persoonlijk contact te hebben en een beeld te krijgen bij de werkplek die iemand krijgt. Soms kan het ook vaker goed zijn om op locatie te komen werken, wanneer ik zie dat de focus wegzakt op de vacatures. In gesprek blijven met elkaar is ontzettend belangrijk in recruitment. Dus als ik een keer extra moet komen omdat het gewoon nodig is, dan doe ik dat. Uiteindelijk is een mooi eindresultaat het belangrijkste.
Ben je gespecialiseerd in een specifieke branche?
Ja, de meeste kennis en ervaring heb ik in de zorg, de bouw en installatietechniek en alles wat daarmee samenhangt. Ik werk graag samen met bedrijven waar de passie en liefde voor het vak voelbaar is. Vertrouwen, gelijkwaardigheid, humor en waardering zijn voor mij belangrijk.
Is het naast pakketten die je aanbied ook mogelijk om jou op interim basis in te huren?
Ja hoor, dat is zeker mogelijk. Ik ga daar graag over in gesprek, houd er wel rekening mee dat ik 80%-90% vanuit huis werk om ervoor te zorgen dat de balans tussen mijn werk en gezin gezond blijft. Mijn klanten ervaren dit als zeer prettig, omdat ik door mijn jarenlange ervaring niet veel nodig heb om te weten wat nodig is. En wanneer ik het niet weet dan laat ik van me horen. Zoals je dat van een ondernemer mag verwachten.
Jij weet veel over LinkedIn, bied je ook losse LinkedIn trainingen aan?
Ja, ik bied ook losse trainingen aan. Ik kom graag bij je bedrijf om een training te verzorgen op maat gemaakt voor jouw business. Het is zelfs mogelijk dat we dit online doen, wanneer jouw mensen verspreid zijn over het land.

Meld je hieronder aan voor de inspiratiemail van Sieva Recruitment.
Met LinkedIn tips, recruitment advies en employer branding.
©2020 Sieva Recruitment Expert | Recruiter. All rights reserved. Fotografie Time to shine Website realisatie JOR.nl | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden